Have an account?
headbaner

Jan 29, 2010

A zero hour of survivors







The neo-conservative fascists will entreat you.
"Please die with us"

The words that you muttered at somebody will never return.
The download music that is not saved corners you who are not saved more and more.



ネオコンファシストは君に懇願するだろう。
「私と一緒に死んでください」

誰かに呟いた言葉は 二度と帰ってこないだろう。
救われないダウンロード音楽が救われなさでますます君を追い詰める。



We are afraid of the world causing collapse slowly,
 and we despair of our apathy remaining slowly.

People are forced a meaningless laughter on while being irritated.
Who attempts to kill itself from a roar of laughter screen of the manic state this time?

The survival war of such us.



ゆっくり破局していく世界を恐れ、
だらだらと終わらないアパシーに絶望する。

人々は苛苛しながら無意味によく笑う。
躁状態の爆笑画面から今度は誰が身投げする?


そんな僕らの生存戦。











You have 1,000 knives.
Days to resemble closely count up your crime.
As if your crime totally kills me.
As if your crime totally kills you.


君は千のナイフを持っている。
似通った日々が君の罪を数え上げる。
君の罪が僕を殺して。
君の罪が君を殺して。 




I wait all the time,
 sometime you will be neither my enemy nor a friend,
 sometime I and you must become a vain accomplice against the world.

You are only a skinny sad girl.
I am only an apparition of idiocy brainwashed by you.


僕は待っている。

君が敵でも味方でもなくなったときを。
僕と君が世界を相手に儚い共犯者になるときを。

君は悲しいやせっぽちの女の子。
僕は君に染まった頭のユルい白痴の子。




That's all.

Now, I get.


それだけだ。

いま、わかった。










music : Einsturzende Neubauten - Blume



No comments:

Post a Comment